Asistenţa Tehnică

Dorind să furnizeze clienţilor săi produse şi servicii de înaltă valoare, compania ISOMAT deţine un compartiment de Asistenţă Tehnică încadrat cu personal excelent, al cărui scop este oferirea de know-how şi furnizarea de soluţii tehnice integrale.

Staff-ul de ingineri diplomaţi excelent pregătiţi conferă o asistenţă tehnică responsabilă oricărui interesat, profesionist sau particular, în legătură cu orice fel de activitate de construcţii care are legătură cu produsele companiei.  Prin intermediul liniei de urgenţă 021 3000 484 şi e-mailul companiei ISOMAT, compartimentul răspunde zilnic unui mare număr de apeluri telefonice şi mesaje e-mail din partea unor comercianţi, antreprenori, ingineri, meseriaşi şi particulari, având totdeauna drept obiectiv servirea cât mai bună a acestora.

Alte informaţii în legătură cu proprietăţile şi aplicarea corectă a produselor ISOMAT pot fi găsite şi în fişele tehnice, ca şi în broşurile companiei, care sunt distribuite gratuit în punctele de vânzare sau prin intermediul prezentei pagini web.

De asemenea, compartimentul de Asistenţă Tehnică realizează în fiecare an un ciclu organizat de seminarii tehnice pentru orice persoană interesată să cunoască proprietăţile şi aplicarea corectă a produselor companiei, ca şi soluţiile tehnice conferite de acestea.

Aceste seminarii sunt realizate de către ingineri cu experienţă din cadrul compartimentului Asistenţă Tehnică în orice punct din Grecia. De asemenea, sunt organizate seminarii tehnice la fabrica companiei din Agios Athanasios, Salonic şi Inofyta Attikis, unde există săli de seminarii modern echipate, ca şi săli amenajate special pentru aplicaţiile tehnice ale produselor.